søndag 19. april 2009

Hvem er jeg?


I min livstid har jeg erfart at å presentere seg er veldig viktig for veldig mange. Som det høflige vesen jeg ønsker å fremstå som, velger jeg derfor å fortelle litt om meg selv. 5 punkter er hva jeg er interessert i å fortelle. Det blir så fort uinteressant ellers.


1. Jeg har blogget før, og trivdes. Det jeg likte best var å lese andres blogger.

2. Å reise er en av de tingene jeg har gjort mest i mitt liv. Jeg har et hat/elsk forhold til det hele.

3. Jeg forteller aldri alt om meg selv til noen. Aldri.

4. Det var først i vinter jeg endelig lærte å skrive ordentlig norsk. Før var det mer likt slik man skrev i gamle dager under danskene. Som dere ser av tidligere poster. Jeg legger meg også langflat og innrømmer at jeg har tilbakefall til den tidligere dansknorsken.


5. Jeg er 18 vintre gammel.




2 kommentarer:

Nøve sa...

Elive! åherregud så bra! :D
jeg trodde du var helt forsvunnet.

hjartesmil sa...

herregud, elive. eg er så glad for at du er tilbake.