mandag 1. desember 2008

Zebra skrives med z, påfunn på dødens rand og andre tilfeldige tanker

Jeg har opplevd noget meget besynderlig. Jeg har funnet en person jeg ikke kan utstå. Internettmannen, som i forrige, eller den før der uken fortalte at han skulle komme dagen efter, men som ikke dukket opp, er nå på listen over mennesker jeg forakter. 
Antakeligvis har den stakkars mannen ingenting med planlegging av dager eller hvad det nu er de bedriver i slike firmaer, men dog. Han troppet opp, jeg var ei nådig. Hm. Efter noget tankevirksomhet synes jeg synd om mannen. Jeg er da glad han kom til sist. 
Så lenge varte det. Hmprf. 

Ellers har jeg bedrevet fanteri på himmelhøyt nivå. Nøyaktig hvad det er, vil dere se senere, men det er meget snedig. Jeg er tilbøyelig til det meste når det kommer til rampestreker, om humøret er der. 

Neida, jeg skal ei dø ennu, men da jeg kom over en meget spennende liste over hvad Amanda ville gjøre før hun forsvant, blev jeg dypt facinert og vil herved skrive nogen punkter selv. Listen blir nok oppdatert efterhvert, men det er ihvertfall en start. 

    Ting jeg må gjøre før jeg dør! 

    1. Prøve at seile i en badebalje (utkledd som Kaptein Sabeltann, selvsagt)
    2. Om punkt 1 fungererer; seile til København. Om punkt 1 slår feil; Haike med en stor seilskute til København. NB! Seilskute. Ikke seilbåt. Stor forskjell. 
    3. Lære meg russisk
    4. Besøke alle verdens land. 
    5. Besøke alle de jeg er glad i, selv om de bor så fryktelig langt borte. Og når jeg sier alle, regner jeg med alle. Absolutt alle. Død eller levende. Allerhelst seilende rundt i badebaljen fra punkt 1. 
    6. Lage en film på minst en time om egentlig ingenting. 


    Har dere noen bra ting at føre opp på lista? 






Ingen kommentarer: