søndag 2. november 2008

que est-ce que ce est?






















Jeg har nettopp feiret en av mine favoritthøytider. Om en kan si det slik. Mine kommentarer om vår feiring fremkaller følelser hos mine venner; de bliver  arg og skriker om salgstriks, Amerikanisering, og kjøpetvang.  Noget som har gjort at jeg unnlater å nevne slike ting, så meget mer enn allerhøyst nødvendig. 

Det er nemlig slik å forstå at vi feirer noget som enklest lar seg beskrive som Halloween. Hele familien samles hos den eldste nålevende personen, og vi feirer. Det er særdeles festelig, og jeg er nettopp returnert idag. 

Jeg har dessuten tenkt litt. Dere har muligens sett at jeg har skrevet mindre en lang periode, og jeg finner det høyst strevsomt å unnlate at skrive, ergo vil jeg skrive meget mer. Hvor bra det bliver, vil tiden vise. 

Jeg har lært meg at strikke. Meget fornøyelig!

Ingen kommentarer: